De jobsite voor hotel professionals

Uitgebreid zoeken
logo

Front Office Supervisor

Bedrijf

Net buiten de bruisende hoofdstad, ligt voco™ Brussel City North. Dit nieuwe hotel maakt deel uit van de grensverleggende campus Living Tomorrow, gesitueerd in Vilvoorde. Op het kruispunt tussen heden en toekomst, slechts een steenworp van de actie, wacht deze groene oase in het stalen hart van ons land. Brussel City North is een ontmoetingsplek voor de reizende meerwaardezoekers, en de uitgelezen locatie voor zinderende events en verkwikkende meetings. Bezoekers worden ondergedompeld in een wereld vol gastvrije gastronomie en weelde. Heb jij geen hoogtevrees? Wij zoeken hoogvliegers die ons hotel naar nieuwe hoogten brengen.

Taken

Als Front Office Supervisor ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, in- en uitchecken van de gasten. Ook sta je in voor informatie- en service verlening. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de gasten. Je geeft operationele instructies aan het Front Office team.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de afwikkeling van de reserveringen en het toezicht op veiligheid. De focus ligt op het borgen van een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en bewaken van de efficiency/productiviteit en het afdelingsrendement. Je voorziet samen met de Front Office manager in het operationele personeelsbeheer en draagt bij aan verbeteringen van de formule, de kwaliteit en het rendement.
In afwezigheid van de Front Office manager en Rooms Division Manager zal je ook fungeren als Duty Manager.

  • Gastencontact: ontvangen, in- en uitchecken, informeren en service verlenen aan gasten. Behandelen van klachten en reserveringen. Verkoop en upselling van kamers. Contact onderhouden met vaste gasten en housekeeping.
  • Telefoonbediening: oproepen aannemen en doorverbinden, informatie verstrekken en berichten doorgeven.
  • Administratie: mails en correspondentie opvolgen, kasafdrachten verwerken, facturen opmaken en rapportages bijhouden.
  • Kassawerkzaamheden: betalingen verwerken, kassa beheren en overdragen aan einde van dienst.
  • Orde en Netheid: werkruimte schoon en ordelijk houden.
  • Beleid: informatiestroom naar afdelingen beheren, receptiewerkzaamheden optimaliseren, kwaliteit en service waarborgen.
  • Personeelsbeheer: uurroosters opstellen, verlof regelen, medewerkers opleiden en beoordelen.

Profiel

Wil jij ons hotelteam bijstaan met jouw getrainde receptiespier?
Ben jij een hotelworm die het gangenstelsel van een receptie door en door kent?
Heb jij, ook al ben je een ongewervelde, een ruggengraat?
Wij zoeken zo’n sociaal gladde maar toch daadkrachtige wurm die zin heeft om naar boven te kruipen met een job als Front Office Supervisor. Een expert ter zaken!
Ons hotel is relatief groot. De receptie is bemand, maar kan een begeleidende hand gebruiken. Dat is waar jij als Front Office Supervisor in beeld komt: met je ervaring en kennis kan je receptiemedewerkers bijstaan en opleiden.
Soit, jij doet je naam als (bodem)structuurverbeteraar alle eer aan. Dat je het receptiesysteem zelfs blindelings kan bedienen, is vanzelfsprekend. Gelukkig mag je ook af en toe weer achter die vertrouwde receptie staan en gasten ontvangen. Die verwelkom je met jouw natuurlijke glimlach. Ook regenbuien - vervelende gasten of onverwachte problemen - doen je niets: je kan probleemoplossend denken en haalt het beste uit de situatie.
Bovendien ben je als receptieworm zodanig efficiënt, dat het lijkt alsof je jezelf in tweeën kan delen… Welkom!
Wij hebben een fijn hotel met nog fijnere collega’s in de aanbieding. De job als Front Office Supervisor is hard werken want je vangt regelmatig de drukke momenten in het hotel op. Daar tegenover staat ontzettend veel voldoening - denk maar aan de boeiende gesprekken met mensen die je dankbaar zijn, de collega’s die op jou bouwen, en het marktconforme loon.

Uurrooster

Je uurrooster is bespreekbaar. Werken bij ons is meer dan 9 to 5 werk. Jouw work-life balance staat centraal. Aan de hand van flexibele uren plan je jouw uren in op de manier die het best aansluit bij jouw leven.

Startdatum

Zo snel mogelijk

Voordelen:

Hospitality werk is een unieke industrie waarbij je boeiende mensen van overal ter wereld kunt ontmoeten. Ook jouw collega’s kunnen een grote steun zijn. Je krijgt de kans om connecties te creëren die een leven lang zullen meegaan. Jouw werkplaats is splinternieuw. Je werkt in een unieke omgeving waar architectuur, technologie en hospitality flawless hand in hand gaan.

Het aanbod:
+ marktconform salaris;
+ hospitalisatieverzekering;
+ maaltijdcheques €8/dag;
+ ecocheques;
+ eindejaarspremie;
+ Employee rate wereldwijd binnen de hotels van IHG group;
+ Vele opleidingsmogelijkheden om jezelf te kunnen blijven verder ontwikkelen;
+ de mogelijkheid om te blijven doorgroeien binnen het hotel of de groep.

Solliciteren

Adres van de werkplek:
Indringingsweg 1A, 1800 Vilvoorde

Contactpersoon bij de sollicitatie:
Sandra Pilarczyk

Mailadres voor sollicitatie:
Vacatures@premgroup.com

Of via de button onderaan deze advertentie

Statistics

Aantal keer bekeken: 2943

Opdrachtgever

voco™ Brussel City North

Publicatiedatum

02.08.2024

Sandra Pilarczyk
vacatures@premgroup.com https://www.ihg.com/voco/hotels/gb/en/vilvoorde/bruvc/hoteldetail
Jobhotel.be gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Beperkt gebruik van de website