Regional Operations Manager m/v/x
Bedrijf
Getaway biedt unieke verblijfsaccommodaties aan in enkele van België's meest bruisende steden (Gent, Leuven, Zaventem en Oostende). Onze ruime, moderne studio's combineren technologie en comfort met een warm thuisgevoel, waardoor gasten zich direct welkom en ontspannen voelen.
Met de opening van twee nieuwe vestigingen in Luik en Brussel breiden we onze aanwezigheid verder uit, zodat nog meer gasten kunnen genieten van de unieke Getaway-ervaring.
We zijn op zoek naar een dynamische manager die met enthousiasme en leiderschap de dagelijkse operaties van onze diverse locaties wil coördineren en optimaliseren.
Taken
Jouw takenpakket omvat:
- Front office:
Uitwerken van en briefen over nieuwe procedures en werkmethodes;
Waken over het juiste gebruik van het PMS-systeem en klantvriendelijkheid;
Strikt opvolgen van de algemene richtlijnen die door Getaway worden uitgezet;
Opmaken en aanpassen van de maandelijkse receptionistenplanning;
Rekruteren van receptionisten en rapporteren over werkuren met onze back-office;
Rapporten maken over het functioneren binnen front-office;
Bereikbaar zijn in de drukke periodes en in geval van nood;
Backup receptionistenwerk;
Initiatieven nemen om de guest experience te verbeteren;
Klachten van klanten managen (telefonisch en per mail);
Facturatie van boekingen door bedrijven en groepen controleren;
Achterstallige betalingen controleren;
Rapportage: statistische rapporten, jaaroverzicht van bedrijven en grote klachten, knelpunten en verbeterpunten. - Housekeeping:
Onderhouden van communicatie met onze partner in de hotelschoonmaak;
Inspecteren van de schoonmaak en rapporteren van kwaliteitsgebreken op dit vlak. µ - Maintenance:
Opvolgen van de infrastructuur en inboedel van alle vestigingen;
Opvolgen van onderhoudswerken en herstellingen;
Toezien op de veiligheidsnormen.
Profiel
Als regio operations manager zorg je voor een efficiënte werking tussen alle afdelingen; waaronder de receptie, housekeeping en maintenance. Je leidt, motiveert en coördineert het front office team in het leveren van uitstekende klantenservice. Je beheert de dagelijkse operaties, onderhoudt een goede samenwerking met onze partner in de hotelschoonmaak en bent verantwoordelijk voor de infrastructuur en inboedel van alle vestigingen.
We verwachten sterke leiderschaps-, communicatie- en organisatorische vaardigheden, evenals een passie voor gasttevredenheid en oog voor detail. Minimaal 5 jaar ervaring in het managen van een front office team is een must, kennis van hotelbeheer is een sterk pluspunt. Je beheerst zowel de gesproken als geschreven Nederlandse taal op een zeer hoog niveau.
Uurrooster
• Weekendwerk
Startdatum
Zo snel mogelijk.
Aanbod
Bij Getaway creëren we niet alleen onvergetelijke ervaringen voor onze gasten, maar bieden we een inspirerende werkomgeving aan waar medewerkers kunnen groeien. Als dynamisch groeiend bedrijf bieden we werkzekerheid en investeren we in ons team door het aanbieden van een uitgebreide basisopleiding en een doorlopende coaching tijdens je loopbaan. Getaway is een familiaal bedrijf met korte communicatielijnen naar het management en een toegewijde personeelsafdeling.
Solliciteren
Ben je klaar om deel uit te maken van ons dynamische team en bij te dragen aan de unieke ervaring van onze gasten? Solliciteer vandaag nog en mail naar onze HR manager: laurean@aceinvest.com
Getaway
tav Laurean Myny
mail: laurean@aceinvest.com
Of solliciteer via de buttons onderaan deze advertentie.
Statistics
Aantal keer bekeken: | 356 |
Volg ons op LinkedIn
Like ons op Facebook