Front Office Medewerker M/V/X
Bedrijf
Getaway biedt unieke verblijfsaccommodaties aan in enkele van België's meest bruisende steden. Onze ruime, moderne studio's combineren technologie en comfort met een warm thuisgevoel, waardoor gasten zich direct welkom en ontspannen voelen.
In Zaventem, nabij de luchthaven, bieden we een luxe thuisbasis aan voor reizigers of zakenlui die op zoek zijn naar comfort.
Dit jaar openen we nog 2 nieuwe vestigingen en breiden we onze aanwezigheid verder uit, zodat nog meer gasten kunnen genieten van het unieke Getaway-concept.
Bij Getaway creëren we niet alleen onvergetelijke ervaringen voor onze gasten, maar bieden we een inspirerende werkomgeving aan waar medewerkers kunnen groeien. Als dynamisch groeiend bedrijf bieden we werkzekerheid en investeren we in ons team door het aanbieden van een uitgebreide basisopleiding en een doorlopende coaching tijdens je loopbaan. Getaway is een familiaal bedrijf met korte communicatielijnen naar het management en een toegewijde personeelsafdeling, wat zorgt voor een ondersteunende en efficiënte werkomgeving.
Taken
- Ontvangen van klanten bij het inchecken;
- Registreren van inkomende reservaties en actualiseren van de bezetting;
- Behandelen van klantvragen;
- Informeren van gasten over het verblijf en de bezienswaardigheden;
- Polsen naar de tevredenheid tijdens het verblijf en behandelen van klachten;
- Vlotte afhandeling van administratie, facturatie en betalingen;
- Beheren en factureren van boekingen door bedrijven en groepen;
- Uitvoeren van grondige kwaliteitscontroles (repair/housekeeping) en aanvullen van de studio’s;
- Onderhouden van communicatie met andere afdelingen (quality, housekeeping, repair);
- Beheren van de noodlijn (10 dagen per maand). Belangrijk voor ons is dat je binnen de 30 minuten op locatie geraakt.
Profiel
Als receptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en draag je bij aan hun positieve ervaring vanaf het moment dat ze binnenkomen. Je zorgt voor een hartelijke ontvangst, efficiënte check-in en biedt ondersteuning bij alle vragen en verzoeken vóór en tijdens hun verblijf. Jij houdt ervan om alleen en zelfstandig te werken. Echter blijf je wel onderdeel van een divers team, waar het niet uitmaakt welke achtergrond je hebt. Op hen kan je terugvallen als je met vragen zit. Iedereen heeft dezelfde focus, namelijk zorg dragen voor onze gasten.
We zoeken iemand die verantwoordelijkheid kan nemen: weekendwerk of werken op een feestdag schrikt jou niet af en bij een noodgeval ben je bereid om ter plaatse te gaan. Je ziet werk liggen en neemt hierin graag initiatief. Ervaring als front office medewerker in de hotelsector is een pluspunt!
Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands, Frans en Engels.
Uurrooster
- Je werkt ongeveer 20 dagen per maand.
- Je hebt 1 weekend vrij per maand.
- Je hebt een vaste shift van 13u en 20u30.
Startdatum
Zo snel mogelijk.
Aanbod
- Een vast contract;
- Een loon dat marktconform is;
- Ecocheque;
- Maaltijdcheques.
Solliciteren
Ben je klaar om deel uit te maken van ons dynamische team en bij te dragen aan de unieke ervaring van onze gasten? Solliciteer vandaag nog en mail naar onze HR manager: laurean@aceinvest.com
Getaway Zaventem - Leuven
tav Laurean Myny
mail: laurean@aceinvest.com
Of solliciteer via de button onderaan deze advertentie.
Adres van werkplek:
Hector Henneaulaan 101
1930 Zaventem
Statistics
Aantal keer bekeken: | 384 |
Volg ons op LinkedIn
Like ons op Facebook