The jobsite for Hotel professionals

Presentation of the Company
Château de Vignée is een oude kasteelhoeve uit de 13e eeuw, gelegen in de diep beboste Lesse Valei. De château kent een rijke geschiedenis en het gebouw dankt zijn naam aan de vroegere wijnteelt (vigneron).
In 2019 werd de château volledig verbouwd tot een luxe hotel/restaurant met 25 kamers, restaurant ARDEN, een private dining, 2 feestzalen, een unieke wijnkelder en een wellness.

De locatie en de vernieuwde château zullen op zijn minst zorgen voor een unieke gastenbeleving, maar minstens even belangrijk is het team, onze kasteelheren en -dames.
Daarom zijn wij op zoek naar jongens en meisjes, dames en heren, die een hart hebben voor hospitality.
Als jij vrolijk wordt van gasten ontvangen, hen te bedienen en bereid bent om tot het uiterste te gaan om ieders verblijf onvergetelijk te maken, dan zijn we ongetwijfeld op zoek naar jou!
Picture of the Company
Presentation of the team
Kwinten Boelen - Head chef:
Kwinten deed zijn ervaring op in verschillende hoogstaande restaurants. Hij kookt vandaag gepassioneerd in zijn restaurant op het ritme van de seizoenen en verwent hij zijn gasten van puurheid, eenvoud en kwaliteit. Zijn passie voor tuinieren combineert hij met het kweken van eigen groenten in de chateau's potage.

Sheila Bollen - hotel operations manager:
Sheila deed haar ervaring op in de Limburgse luxe hotellerie. Ze is een echte people manager en heeft een groot hart voor hospitality. Ze wordt vrolijk van gasten verwennen en van organiseren.
Total number of hotel rooms
25
Total number of meeting rooms
1 private dining/board room - max. 12pers.
Banqueting rooms/Meeting rooms?
2 feestzalen - max. 200 pers.
Name of the restaurant
Restaurant ARDEN
Name of the bar
ja, geen specifieke naam
If applicable, to which hotel group does the hotel belong?
Relais & Châteaux
3 important characteristics that our employees have:
warm karakter - flexibel - vrolijk
A candidate wants to work with us because:
Château de Vignée heeft een eerder jong team en biedt aan elke medewerker een kans tot zelfontplooiing en ontwikkeling.
Teamspirit en een goed gevoel op de werkvloer zijn één van onze belangrijkste peilers als het neerkomt op ons team.
The training period of new employees looks like this:
Afhankelijk van de behoeften van de nieuwe medewerker, volgt er de eerste 2 weken na indienstneming een grondige opleiding. Dit kan bv. een externe of digitale opleiding zijn, of een training door één van onze medewerkers op de werkvloer. Indien zowel de teamleader als de nieuwe medewerker zich comfortabel voelen, wordt hij/zij zelfstandig ingeroosterd.
Real career opportunities for employees:
Mits inzet en flexibiliteit kan elke medewerker doorgroeien. Hetzij binnen zijn/haar vakgebied, hetzij een groei naar of binnen een ander departement.
Total number of permanent employees:
15

Address

Address:Rue de Montainpré 27-29
Postal code:5580
City:VILLIERS-SUR-LESSE
Phone:+32 84 31 32 04

Share this company

Jobhotel.be uses cookies to remember certain preferences and align jobs interests.
Limited use of the website